Kuulutus

Pirkkalainen lehdessä oli oheinen kuulutus koskien Tampereen Seudun Keskuspuhdistamo Oy:n oikeutta sijoittaa viemäreitä meidän kaikkien yhteisesti omistamille maille. Alue on merkitty oheiseen karttaan suorakaiteella. Kuulutus ja kartta kääntöpuolella. Lisätietoja Keskuspuhdistamon hankkeesta löytyy http://www.keskuspuhdistamo.fi/materiaalipankki/siirto-ja-purkulinjojen-yleissuunnitelman-tarkistus/

Hallitus toivoo mahdollisimman monen jättävän asiasta ympäristölautakunnalle kirjallisen huomautuksen, sillä tämä vaikuttaa olevan alkusoittoa kunnan halulle lunastaa kaikki yhteisomistuksessa olevat maamme. Saatamme olla pian samassa tilanteessa kuin paljon julkisuutta saanut Niemanmaan pakkolunastus. Hallitus on tehnyt oheisen huomautusluonnoksen, josta voi poimia asioita omaan huomautukseensa tai täyttää luonnoksen. Huomautuksen tekijöitä ovat maanomistajat ei Hokyn hallitus. Huomautusluonnoksen voi palauttaa täytettynä seuraavien henkilöiden postilaatikkoihin 27.6.2016 mennessä. Huomautuksen voi toimittaa myös itse ilmoituksessa mainittuihin osoitteisiin.

HUOM: Muistattehan laittaa tontinnumeron ja osoitteenne kokonaisuudessaan!

Huomautusehdotus on liitteissä sähköisenä.

Jussi Koskinen, Mäkikatu 9

Jaana Huttunen, Haikankatu 28

Terho Mäkinen, Louhenkatu 30

terveisin Haikan omakotiyhdistys ry;n hallitus

kuulutus HaikanYhteisalueetBW

MUISTUTUS , huomautusehdotus .txt muodossa

MUISTUTUS , huomautusehdotus word dokumenttina

Kategoria(t): Uncategorized. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.